دانلود

دانلود اهنگ ، دانلود شادترین اهنگ ها , مختص مجالس عقدکنان نامزدی , نامزدی , اهنگ های شاد عروسی

دانلود

دانلود اهنگ ، دانلود شادترین اهنگ ها , مختص مجالس عقدکنان نامزدی , نامزدی , اهنگ های شاد عروسی

دانلود اهنگ شاد منصور به نام من باهات جورم



من باهات من باهات جورم
من باهات جورم نگو مغرورم
نگو میترسم نگو مجبورم
.............
من باهات جورم خودتم دیدی
از همون اول اینو فهمیدی
................
هرچی من خندون تو بجاش اخمو
کم نمیاری نمیری از رو
زدی تو کاره لج و لجبازی
با همه بازی با منم بازی
...............
من باهات جورم نگو مغرورم
نگو میترسم نگو مجبورم
من باهات جورم خودتم دیدی
از همون اول اینو فهمیدی
..................
من نمیتونم رد بشم از تو
بیخیالت شم گم کنم عشقو
اره از حرفم برنمیگردم

چون تورو با عشق انتخاب کردم


..............



دانلود اهنگ

نظرات 4 + ارسال نظر
مهتاب چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:13

واقعا عااااالی بود

. پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:44

--- شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:21

عالی بود

[ بدون نام ] جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:48

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد